fredag 31. mai 2013

Rough









Det er snart juni og offisielt sommer! Jeg prøver å jobbe med min "tan", men det går ikke så bra. Må bli brun til vårballet! Det er også litt under en måned til skoleslutt og sommerferie og jeg kan ikke vente! Gleder meg skikkelig nå, trenger bare å bli ferdig med muntlig så er alt topp. Brukte den nye shortsen min i dag og den er herlig.

It is soon June and officially summer! I'm trying to work on my tan, but it is not going that well! I need to get tan for spring prom! It is less than a month for the last day of school and summer vacation. I can't wait! Now it is soon the last exam and then I'm free. I jused my new shorts today and it is lovely.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

What do you want me to know or do you have a question for me, sweetie?