tirsdag 7. mai 2013

Boston 01







Dette er dagens antrekk. Brukte den nye toppen, og digger den! Været nå fortiden er herlig, det er 20 grader nå! Hurra, og det er bare en uke til jeg er seksten! Gleder meg som en gris, men først må jeg bli ferdig med utrolig mye skolearbeid... Har to fremføringer (engelsk og spansk :() og én prøve i morgen what?!?!, hvordan skal jeg overleve? Må tilbake til skolearbeid nå, ønsk meg lykke til <3

This is the ootd. I used my new top, and I'm digging it! The wheater is great, its 20 degrees celcius now! Hurra, and in one week I'm sixteen! I can't wait, but first I have get all my school work done.. I have to presentations (english and spanish :() and a test in science tomorrow what?!?!How will I survive? Back to school work now, wish me luck <3

btw: song addict at the moment: Bitch don't kill my vibe- Kendrick Lamar ft. Jay- z (official remix)