mandag 28. januar 2013

Monday list

Hva er en bra frokost for deg?
En bra frokost for meg er korn+ Biola+ ferske bær med ett glass ferskpresset appelsinjus.

Noe du har glemt i det siste?
Det er nok masse jeg har glemt, spesielt å ta bedre vare på meg selv når det kommer til helse. Jeg blir fort forsølet, og føler at jeg er hos legen hele tiden, så det må jeg nok bli flinkere på.

Hva spilles mest fortiden på spotify?
Det spilles ikke så mye på spotify, bruker youtube brukeren min.

Største ønskene for øyeblikket?
Det største ønske fortiden er å bli ferdig med skole og oppdage den store vakre verden.

Begivenheter av betydning?
Hmm... Justin Bieber i mai!!

Hva er det i veska de for øyeblikket?
Lommebok, overlevelseskit, lepomade, solbriller, notatbok + penn, og sikkert en del annet tull.

Favorittplagg?
Favorittplagget må nok være tattoo genseren fra MMM for H&M.

Når lo du sist?
I stad, av de jeg følger på youtube. Se på pointlesBlog Ghetto booty dance! Hahaha, elsker den <3

En materialistisk ting du er avhengig av?
Utrolig lett svar...pc. Familien klager på at de aldri får brukt den, og sier at jeg må skaffe min egen, men det skjer aldri! Mohhaha!

Pic from ss 2012

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

What do you want me to know or do you have a question for me, sweetie?