lørdag 26. januar 2013

Express Yourself

Jeg har prøvd å finne ut hvordan jeg skal starte dette innlegget i evigheter nå, og den gangen jeg virkelig kunne skrevet ned det jeg trengte hadde jeg ikke tilgang til pc. 

I det siste har jeg ikke følt meg hel, eller som meg selv. Jeg føler at jeg har mistet litt av Cecilie. Jeg føler meg ikke sprudlende og glad. Jeg ler kanskje på utsiden, men ikke på innsiden. Jeg føler at jeg klistrer på ett smil her og der, og noen ganger blir jeg bare så sliten av på slutten av dagen begynner bare tårene å renne.



Det er mye skole som kommer nå fremover, to prøver hver uke og til slutt er det tentamener og så eksamen. Jeg merker at jeg får en uggen følelse i magen når jeg tenker på ordet skole, og jeg skjønner ikke hvorfor. Men jeg har en følelse på at jeg vil prestere best mulig, og for at det ikke skal gå slike jeg vil skremmer meg.




Jeg stresser litt med skolevalg, ettersom at jeg snart på bestemme meg og hva om jeg ikke kommer inn der jeg vil? Jeg gruer meg også litt til å splittes fra venner og klassekamerater. Hva hvis vi mister kontakten helt, og det er noe jeg ikke vil at skal skje. Det er ikke det at jeg er redd for møte nye mennesker for det gleder jeg meg utrolig til, men samtidig vil jeg det på det gode gamle. 



Jeg blir så utslitt av denne perioden, og vil nå at sommeren skal komme. At det skal bli sol og varme. Jeg vil friskes opp og føle meg ny og fresh. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

What do you want me to know or do you have a question for me, sweetie?