onsdag 17. juli 2013

Shorts shorts shorts

Shorts shorts shorts

Shorts shorts shorts by ceciliebn featuring short shorts

For meg er det å finne de perfekte shortsene utrolig vanskelig. Jeg vil ha en shorts som sitter fint på, men som ikke er for stram som gjør at alt bare tyter ut fra alle kanter når du setter deg ned. Ett problem jeg har slitt med når jeg skal velge en shorts, fordi den alltid sitter perfekt på når jeg står og er for liten når jeg sitter. Selv om sommeren nesten har startet å komme frem, men snart tar slutt er jeg fortsatt på leting etter min perfekte denim shorts!

For me, finding the perfect shorts is incerdibly hard. I want a shorts that fit like the plum in the egg. A promblem I always have when buying shorts is that it always fit when I stand, but when I sit it is way to small! I need to find the right shorts! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

What do you want me to know or do you have a question for me, sweetie?