onsdag 3. juli 2013

Nail art inspo








bliss-bambi:

minx







Som dere kanskje har sett på antrekk bildene mine, så liker jeg å dulle med neglene mine. Derfor tenkte jeg at det endelig var på tide med noe negldesign inspirasjon. Jeg har aldri fått fikset neglene mine på en salong, men jeg har skikkelig lyst til å få gjort det snart ettersom at jeg tror de sterkt trenger det! Jeg syntes i hvert fall at de Versace neglene er drit kule! 

As you guys probably have seen on my outfit pictures, I like to fix and play with my nail designs. That is why I thought it was time for some nails inspiration. I have never fixed my nails in a salong, but I really want to do that some time, because my nails really need it soon! I think the Versace design on the top is so cool! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

What do you want me to know or do you have a question for me, sweetie?