torsdag 14. mars 2013

Infinite



Jeg så nettopp filmen The perks of being a wallflower og jeg har forelsket meg helt i "the tunnel song" Heroes av David Bowie. Leste nemlig ferdig boken i går og hadde så sinnssykt lyst til å se filmen når den kom ut, men jeg måtte lese boken først og begge deler var helt fantastisk! Jeg anbefaler dere alle å lese boken, hvis dere ikke har gjort det!

I just saw the movie The perks of being a wallflower and I'm in love with "the tunnel song" Heroer by David Bowie. I finished reading the book yesterday and I've wanted to see the movie since it came out, but I just had to read the book first and both was amazing! I recomend you all to read the book if you haven't! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

What do you want me to know or do you have a question for me, sweetie?