fredag 8. mars 2013

08032013

// Summer 2012, Greece

Jeg har ikke vært i super form i det siste, hodepine til tusen og skolen skriker arbeid! Var på Elexia i dag, men glemte kameraet mitt i resepsjonen, så det blir ingen nye bilder før på mandag når jeg får det tilbake. Dere får derfor kose dere med all annen blogging en enn litt mere personlig blogging, kanskje jeg oppdatere dere på livet mitt i ny og ne.

I've had alot of headache lately, so my days have been sleeping, reading and schoolprojects. I had my first mock- exam today and three more to go! I forgot my camrea at Elexia and i won't get it back before Monday, so until then I'll probably nt update you  on my life all the time. More fashion posts. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

What do you want me to know or do you have a question for me, sweetie?