torsdag 21. februar 2013

Yesterday




 Frøken Dianas Vintage Salonger

 Fretex Unika

ChaBua Bubble tea and Sushi bar

Som jeg nevnte i innlegget i går, var jeg på Grüneløkka og så på vintage klær og drakk noe jeg aldri har prøvd før, nemlig bubble tea som er en Taiwansk drikke. Det var skikkelig godt og utrolig spennende å prøve! For dere som ikke har prøvd det, prøv, men ikke spis boblene siden du kan føle deg litt dårlig etter å ha gjort det. Haha, det gjorde i hvert fall jeg!
Vi var innom Velourias Vintage, men der tok jeg ingen bilder, så fant vi veien til Frøken Dianas Vintage Salong og Fretex Unika. Som dere sikkert har skjønt så elsker jeg vintage og second hand!

Yesterday was I at Grüneløkka and looked at vintage clothes and drank something that I've never tried before, bubble tea. I was so good and really exciting to taste! But, do not eat the bubbles because they makes you feel sick (it is not dangerous). 
We first went to Velourias Vintage, but I didn't take any pics there. Then we found our way to Frøken Dianas Vintage Salong and Fretex Unika. As you prbably know I love vintage and second hand!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

What do you want me to know or do you have a question for me, sweetie?