tirsdag 4. desember 2012

Silver And Studs




Dagens antrekk er sort med litt tilbehør. Jeg vet at de fleste antrekkene mine er kjedelige etter som at det alltid er sort på sort og at jeg nesten ikke har noen bukser som ikke er sorte. Det var mye sort før etter som at humøret mitt bestemte det, men nå har jeg lyst til å kle meg i farger, farger, farger!

Så neste shoppingrunde blir det... IKKE sort!

Todays outfit is all black with a little accessories. I know most of my outfits is a bit boring since they're all black at the moment and I've noticed that I barley have pants that's not black. It was a lot black for a while ago and my "clothing mood" was black, but now I want to dress my self up in colors, colors, colors! 

So next shopping... NO black!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

What do you want me to know or do you have a question for me, sweetie?