lørdag 6. april 2013

Saturday Inspo

























Love, health and you









Som dere ser blir jeg inspirert av så mye for tiden og det er så mye fint i butikkene og jeg har lyst på alt! Kunne lagt ut tusen av bilder, men det måtte jo stoppe et sted. Jeg har hatt min siste tentamen denne uken, og veldig utslitt + at det er prøve på mandag! Jeg har bare lyst til å grave hodet ned i jorden og putte verden på pause en liten stund!

As you see, I get inspired by alot lately and It's so much beautyful clothes in the stores and I want everything! I could've posted thousands of pictures but it had to stop somewhere. I had my last mock exam on Friday and I'm very exhausted + I got test in religion on Monday! Sometimes I just want to dig my head into the ground and set the world on pause for a moment!