tirsdag 11. juni 2013

Outfits coming up!







To nye antrekk som kommer snart opp på bloggen!
Jeg kom heldigvis ikke opp i muntlig å mandag, så jeg har fri helt til torsdag når jeg får vite hva jeg kommer opp i. Det skal bli spennende! På mandag var jeg med noen venner og badet og spilte tennis og i dag har jeg vært i Oslo med Kaja!
Den ene foten min har til og med hovnet opp, så det blir nok ikke flere Oslo turer før den er bedre!

Two new outfits is coming up on the blog soon!
Luckily I did not come up in any subjects on Monday, so I have no school until Thursday when I will find out wich subject I'm having oral exam in.  On Monday I took my first swim and played tennis with some friends and today I were in Oslo with Kaja! 
My left foot is so swollen, so it won't be any Oslo trips before that is better!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

What do you want me to know or do you have a question for me, sweetie?